Bewertungen von FEBO Amsterdam
Neue Beurteilungen
Kat
The patty was thinner than I was expecting and also the bun was not very dense, so the burger was falling apart with all of the toppings. I was surprised by the price that the burger overall was small.
naam
aardige mensen maar eten is gewoon niet lekker
B
Lekker en snel
Santiago
Eten was opzich prima, maarrr om 11 uur moest ik mijn eten ophalen. Ik kwam aan om 11 uur en de deuren waren nog dicht. Dan om 10 over 11 doet meneer de deuren open en moet hij het eten nog maken. Dan word meneer boos op mijn omdat hij geen bacon heeft en ik had dat besteld op mijn gril burger. Meneer ruikt ook niet al te fris en zit de hele tijd kreunend te kuggen. Das is mijn eten klaar en gaat hij naar mij schreeuwen dat ik sneller mijn eten moet pakken. Dan zit er ook geen mosterd bij de kroket.
Wendy Timmermans
Goede service en lekker eten
Antwort von FEBO
Thanks Wendy!
Wendy Timmermans
Lekker eten en goede service
Antwort von FEBO
Bedankt voor de beoordeling!
Coen
Antwort von FEBO
Dankjewel Coen, wij zullen hard werken voor een 5-sterren beoordeling voor de volgende keer!
Wendy Timmermans
Goede service en lekker eten
Antwort von FEBO
Fijn dat de bestelling goed was!
Wendy Timmermans
Goede service en lekker eten
Antwort von FEBO
Dankjewel!
J.v.d.Boom
Op afspraak klaar Vriendelijk geholpen Voor herhaling vatbaar
Antwort von FEBO
Dat is goed om te horen!
Wendy Timmermans
Lekker eten
Antwort von FEBO
Dankjewel!
Nicole
Als ik 1 satekroket en een ijsje bestel en je geeft dan een kalfskroket mee...dat geeft niet veel vertrouwen voor grotere bestellingen.
Antwort von FEBO
Hi Nicole, Sorry voor de verkeerde bestelling. Wij gaan proberen om dit in de toekomst te voorkomen.
Elly Meijer
Minder lekker waren de speciaaltjes dan vroeger, de service was prima
Antwort von FEBO
Hi Elly, Bedankt voor de feedback, wij gaan hiermee aan de slag!
Wendy Timmermans
Goede service en lekker eten
Antwort von FEBO
Fijn om te horen dat je het goed vond!
Wendy Timmermans
Goede service en lekker eten
Antwort von FEBO
Bedankt voor de beoordeling!
Antwort von FEBO
Beste Santiago, excuus voor de vervelende ervaring bij ons filiaal. Wij willen dit graag goedmaken. Hierover nemen wij contact met u op.